Wednesday 4 September 2013

BBPLUS COLLEGEN



               Tepat jam 2.35 pagi saya terjaga dari tidur...Saya bangun n wat solat..Pastu ingat nk tidur balik tapi mata tak boleh lelap...ish2..kenapa rasa bertenaga plak rasanya..Pastu fikir-fikir balik rupanya sebelum tidur tadi minum BBPLUS rupanya...So tak per lar..Pagi nie saya nak kongsi ckit kebaikan n keistimewaan BBPLUS serta pengalaman saya minum BBPLUS nie..




                BBPLUS nie dier memulihkan sel2 kulit kita yang sudah mati..Kemudian dier membina semula sel-sel kulit yang mati tadi n memperbaharui semula sel-sel mati dan menghidupkan semula sel baru..Kebaikan BBPLUS nie bukan je dari luaran tetapi ianya merawat dari dalaman kter..Selalunya orang lebih mementingkan luaran nampak cantikkan..Tapi mereka tak tahu apa yang sebenarnya kecantikan dalaman lebih penting dari luaran..kecantikan asli mesti bermula dari dalaman..Macam selalu orang cakap kalu dalaman tak baek luaran lagi lar...


                    

                   BBPLUS ini adalah rawatan kulit yang sangat2 menakjubkan..Dalam masa 1 minggu kita dah boleh nampak keberkesanannya...Pengalaman saya sendiri..Saya pernah mengalami naek jerawat di dahi yang teramat sgt sehinggakan terasa kegatalan..Kalu dh rasa gatal confirm tangan pun gatal nak menggaru..Betoi tak...hehehehe...Jadi saya sering bertukar dengan pencuci muka sampai kn tak taw nk cuba pencuci yang secocok dengan muka saya...Dan sampai lar saya terjumpa kawan lama dier bagi tahu cuba BBPLUS..Alhamdulillah dari hari pertama saya minum BBPLUS sehingga hari ketiga jerawat kecil berkurangan n tidak gatal-gatal sehingga lar seminggu terus hilang jerawat serta kesan-kesannya..tidak meninggalkan parut pun..satu lagi keistimewaan BBPLUS nie parut-parut pun boleh hilang..Ia juga untuk yang mengalami sakit-sakit sendi...Sekarang nie bukan saya yang mengamalkan BBPLUS tapi hubby,mak n adk juga mengamalkannya..Samapaikan kakak yang slalu mengurut 2 cakap akak suka tgk muka yana n kulit cantik sangat2..Pastu dier ciap promote lagi pada customer dier yang berurut dengan dier...heheheh..Kelakar kakak 2..




whatsapp or call

0194264674
YANA

No comments:

Post a Comment