Wednesday 2 October 2013

TRIP TO KOREA : YEAAYY

 
 
Assalamualaikum
 
Emm..Alhamdulillah arini berkesempatan nak update ckit blog yang dah bersawang ni. Kat mana nak mula ni ye. Hehe..So arini nak sharing sikit pengalaman menjejakkan kaki ke Korea. Memang best sangat-sangat. Yela..pepatah ada menyebut 'Jauh perjalanan, Luas Pandangan' kan.
 1st day kami dari Rawang, Me and my Hubby bertolak ke Korea pada 16 Sept 2013 dengan menaiki pesawat Korean Air. Thanks kat adik yang sorang ni coz sudi hantar kami ke KLIA. 

boleh tak gambar ni...haha
 
Tiba di KLIA solat dulu, siap-siap apa yang patut then lepak minum-minum dengan Hubby. Flight kami pada jam 11.15 malam (lambat lg kot) dan dijangka untuk tiba pada jam 5.20 pagi. Trip kami ke Korea adalah selama 5 hari dan akan pulang pada 20 Sept 2013.
 Posing dulu.Yang belakang tu Siti Shara namanya.Tak sempat nak Enter Frame..hihi. Dan pose dgn Team GLAM yang sporting sangat-sangat. Pastu dengar taklimat dari wakil Traveler yang menerangkan tentang jadual dan flow perjalanan kami di sana nanti.
 
ALL ABOARD!!
 
 Ok..ni dah dlm flight dah..perjalanan lebih kurang dalam 6jam..so lepak santai la ye dalam flight ni. bukan nak boleh buat apa pun..tengok movie, makan tido-makan tido. ngee..
 Alhamdulillah, dah 6 jam di awang-awangan sedar tak sedar kami akhirnya tiba di Lapangan Terbang Incheon jam 5.20 pagi waktu Korea. 

Maka bermulalah pengembaraan kami menjelajah meneroka bumi Korea Selatan..

Bersambung ye..Tunggguuu ;)
 
 




No comments:

Post a Comment